OBSERVATION MESA GATEWAY 2024
CESSNA 525B codé N955AA. Privé
Beechcraft B200GT King Air 250 codé N94MJ. Privé
Embraer 505 Phenom 300 codé N308GV. Privé
PILATUS PC-12 codé N12DZ. Privé JMP Aircraft Service
KINGAIR 350 codé N571AW. Privé CSI AVIATION
KINGAIR B200 codé N50HV. US Forest Service
AS-350B3 codé N355CF / 4644. Privé Air Methods
Cessna 525 Citation M2 codé N333XA. Privé JetNEXA
T-38A codé 65-10342 / BB du 1st RS. Beale AFB
T-38A codé 65-10342 / BB du 1st RS. Beale AFB
T-38A codé 65-10342 / BB du 1st RS. Beale AFB
T-38A codé 65-10342 / BB du 1st RS. Beale AFB
T-38A codé 65-10342 / BB du 1st RS. Beale AFB
GULFSTREAM G200 codé N929AW. Privé
T-44A codé 161060 / 460 / G-1060 de la VT-31. NAS Corpus Christi
T-44A codé 161060 / 460 / G-1060 de la VT-31. NAS Corpus Christi
T-44A codé 160986 / 414 / G-0986 de la VT-31. NAS Corpus Christi
T-44A codé 160986 / 414 / G-0986 de la VT-31. NAS Corpus Christi
Beechcraft 200 King Air codé N741JR. US Forest Service
CESSNA 560XL codé N97TE. Privé
KC-130J codé 167985 / QB-985 de la VMGR-352. MCAS Miramar
REPORTAGE CHRISTOPHE ORNECQ / MARS 2024 / WWW.FLIGHTPLAN.FR